HTML

Tengiz, avagy öntsünk tiszta vizet a pohárba!

Nagyon sok ellentmondás kering a neten Tengizzel kapcsolatban, és nem tudom mi az igazság odakint. Hát én most személyesen fogom tapasztalni és ha tudom akkor le is írom...

Friss topikok

• kipcsak 015: Most, azaz tavaly nyáron voltam Atirauban, nem sok változott, de mégis minden. Majd mesélek és t... (2016.01.16. 02:26) 01. Miért pont Tengizbe?
  • Alfi: Biztos sokan használnak iGO alapú térképet, találtam egy ilyet lehet hogy van akit érdekel: Kazakh... (2014.07.02. 10:55) 28. GPS koordináták
  • kipcsak2: @Batka Norbert: Nem telefonszám kell. Engem szinte hetente hivnak oda, pedig nem hivtam fel senkit... (2014.04.09. 23:02) 32. TENGIZI KÉPEK
  • Alfi: Már nem gond, eljutottam arra a szintre hogy elgondolkodtam rajta hogy csinálok egy céget és segít... (2013.10.29. 07:03) 22. Melegrekord
  • Tibor Gulyás: Ha valaki tud nekem adni telefonszámot, hogy hol kell jelentkezni a Tengizi munkára, megköszönném !! (2013.06.30. 11:37) 29. TENGIZ mottója

Linkblog

08. Egy átlagos nap

2007.07.01. 12:44 Alfi

Hajnal 4:40-kor kelés (otthoni idő szerint hajnali 01:40 !!!) aztán mosakvás, öltözés, 5 körül irány reggelizni, aztán legkésőbb 5:20-kor pedig el kell indulni a buszhoz mert volt már hogy 5:30 előtt elindult. Szondáztatás nem minden nap van, de ha felszálltak a buszra ellenőrizni, akkor a buszon találomra szondáztatnak meg embereket az indulás előtt. (TEGNAP 2 EMBERT KAPTAK EL, az egyik egy buszsofőr volt :) a másik viszont egy magyar vezető, akit azonnal haza is küldtek! NINCS KIVÉTEL!!! Azt mondták, hogy 0,002 ezreléket fújt, itt 0 a megengedett!!!) Ha valaki kocsival megy, a kocsiban utazókat tudtommal soha de a sofőrt mindig meg szokták szondázni. Akit ittasan elkapnak, azonnal hazavágják önköltségen. Verekedésért ugyanez! Ide ne jöjjön senki, aki alkoholista, vagy kötekedő típus…

A buszok elindulnak, és tolják egymást. Ritkán látni ilyen versenyt az Ikarusok között! J Tudni kell, hogy az itteni sofőrök rendszert csinálnak abból, hogy állandóan versenyeznek. Múltkor egy amcsi sárga iskolabuszt kezdtünk előzni, ami nem nagyon tetszett a „schoolbus” sofőrjének így hát az odalépett neki és mi, a kis Ikarusunkkal csak néztük, ahogy kudarcba fullad az előzés… Így hát visszasoroltunk, aztán újra kihasználva a szélárnyékot ismét nekiestünk a dolognak csak most több sikerrel mert leelőztük a „lomha” amcsi iskolabuszt. J 30-35 perc utazás után kb 6:05-6:20 között a gyár előtti parkolóban megállnak a buszok, és 6:30-ig mindenkinek be kell csekkolni. A gyár előtt még lehet cigizni de 6:30 előtt mindenképp be kell csekkolni! Hivatalosan reggel 7-től van munkaidő, 11:00-12:20-ig ebédidő 15:30-15:50-ig uzsonnaszünet és minden időpontot egy hangos dallam jelez a hangszórókon keresztül. Minden pénteken reggel 10-kor szirénapróbát tartanak. Van éjszakás műszak is, ez attól függ hogy ki mit fog dolgozni, mert nem minden munkakörben van éjszakás műszak… Este 18:30 előtt nem szabad kicsekkolni mert levonják a bérünkből, de amúgy 18:30 előtt nem is engednek ki senkit az őrök, szóval nagy sorok állnak kifelé. Mikor kiértünk a kapun akkor rohan mindenki a buszához, hogy vissza induljunk a szállásra. Újabb 30-35 perces út után a buszok beállnak a szálláson lévő nagy parkolóba, és mindenki megy kajálni, zuhanyozni, netezni, aludni, vagy lehet a sorrendet cserélgetni. :)

Inni nem szoktak este sokat, max 1 sör, vagy 1 feles+1sör mert reggel senki nem akar a szondázáson pozitívat fújni. Én személy szerint nem szoktam inni csak ha kínálnak, akkor is csak szombat este…. De az egy másik téma… J

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.