HTML

Tengiz, avagy öntsünk tiszta vizet a pohárba!

Nagyon sok ellentmondás kering a neten Tengizzel kapcsolatban, és nem tudom mi az igazság odakint. Hát én most személyesen fogom tapasztalni és ha tudom akkor le is írom...

Friss topikok

  • kipcsak 015: Most, azaz tavaly nyáron voltam Atirauban, nem sok változott, de mégis minden. Majd mesélek és t... (2016.01.16. 02:26) 01. Miért pont Tengizbe?
  • Alfi: Biztos sokan használnak iGO alapú térképet, találtam egy ilyet lehet hogy van akit érdekel: Kazakh... (2014.07.02. 10:55) 28. GPS koordináták
  • kipcsak2: @Batka Norbert: Nem telefonszám kell. Engem szinte hetente hivnak oda, pedig nem hivtam fel senkit... (2014.04.09. 23:02) 32. TENGIZI KÉPEK
  • Alfi: Már nem gond, eljutottam arra a szintre hogy elgondolkodtam rajta hogy csinálok egy céget és segít... (2013.10.29. 07:03) 22. Melegrekord
  • Tibor Gulyás: Ha valaki tud nekem adni telefonszámot, hogy hol kell jelentkezni a Tengizi munkára, megköszönném !! (2013.06.30. 11:37) 29. TENGIZ mottója

Linkblog

23. Kul'sary szabadstrand

2007.09.01. 22:07 Alfi

Nos, nem tudom hogy 89-ben volt e már Hepatytis védőoltás, azért gondolom jól jöhet még hogy megkaptuk ezt is.

Maga a tó megtalálható a müholdas képen a http://local.live.com -on meg kell keresni Kulsary-t és mellette van egy nagy tó abban lehet fürdeni.

Nem tudom hogy 89-ben mi volt a helyzet, de jelenleg a tó mellett egy hatalmas szálloda van, gondolom nem azért mert fertőző a viz. A szabadstrand kiépitett tehát nem olyan mint egy bányató hogy odamegyek és ahol le tudok menni a partra ott fogok fürdeni... Ez rendesen ki van épitve, homokos partja van kb 200 méter hosszan. A part kb olyan mint a Balaton, be lehet sétálni vagy 50 métert aztán hirtelen mélyül. 50 méterre a parttól van 2 stég a vizben ahonnan lehet ugrálni is. A strand szélén van egy pici kikötő ahol 2 motorcsónakot láttunk. Volt banán is, tisztára mint Abádszalókon! :)

Megkérdeztük hogy lehet e menni a motorcsónakkal, mire azt válaszolták hogy lehet. Igy hát be is ültünk 5-en a 7 személyes motorcsónakba és mentünk (vittek) egy "tó-kört" 1800 tengéért összesen. (kb 2800 Ft tehát fejenként kb 560Ft) A banánt nem kérdeztük, meg hát mennünk is kellett vissza, mert ugye Kulsary a szomszéd falu de sajnos ez 88km-t jelent.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tengiz.blog.hu/api/trackback/id/tr65155018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sob 2007.09.02. 21:27:27

Alfi,

Bár a Kulszary tóról még nem írtál eddig semmit - egyvalami biztos : anno ('89)Főigazgatói körlevélben tiltották az ottani fürdést, lévén, hogy teveitató és fürdető volt egykoron és bizonyítottan "hepatytys lelőhely". Lehet, hogy azóta változott a helyzet, de én a lábujjamat sem dugnám bele, pedig nem vagyok túlzottan ijedős.
Sob

Alfi 2007.09.05. 19:31:05

Védőoltás rulez :)))
OK többet nem megyek oda...

Alfi 2007.09.16. 18:39:52

Nos ehhez muszály megint irnom mert hivatalosan szerveztek ide a brigádnak "kirándulást". Szóval nem tudom mennyit változott a hely 89 óta, de most buszjáratot szerveztek a Kulsary strandra. A haverok belülről is megnézték ezt a hatalmas szállodát, ami belülről mégszebb mint kivülről. Bőrfotelek, járólapok biliárd, és megannyi olyan dolog ami itt luxus. Előző este ott is esküvő volt, pont amikor én is voltam csak egy másik helyen, úgyhogy igencsak ki volt diszitve a hely.

Fischer Ferenc 2007.10.10. 12:55:58

szasz ha meg adod az e cimed küldök 88-bol képet a teve itatorol üdv FIGO

Atesz 2007.11.08. 17:39:18

FIGO, a kép engem is érdekelne 88-ból.
ragoa@chemimontazh-ib.com

Üdv, Atesz

Fischer Ferenc 2008.03.06. 09:39:13

Kedves Atesz
Megint ránéztem a Tengizi hirekre.Most látom a kérésed.Szivessen küldeném de a t-online vissza utasitja az e-cimedet.citromail-on meg keveset tudok küldeni.Amit meg is tettem de nem tudom,hogy megkaptad.Tisztelettel FIGO

Atesz 2008.03.11. 20:03:39

Szia Figo,
próbáld meg egy másik e-mail cimre: arago2007@gmail.com. A másikra eddig nem jött semmi. Azért köszi!
Üdv, Attila

Ten-Gizi 2008.03.18. 14:37:47

Rézló!
A nagyhangu barátod elintézte a sorsodat,gondolom érzed.

Botond99 2010.07.29. 11:14:51

A Kulszári melletti tóban 1989-ben valóban tiltották a fürdést, mivel állítólag mintát vettek a vízből és rengeteg kórokozót találtak benne.
Ennek ellenére nyaranta mindig ott fürdött 30-40 fő, köztük a tengizi főorvos is...
süti beállítások módosítása