HTML

Tengiz, avagy öntsünk tiszta vizet a pohárba!

Nagyon sok ellentmondás kering a neten Tengizzel kapcsolatban, és nem tudom mi az igazság odakint. Hát én most személyesen fogom tapasztalni és ha tudom akkor le is írom...

Friss topikok

  • kipcsak 015: Most, azaz tavaly nyáron voltam Atirauban, nem sok változott, de mégis minden. Majd mesélek és t... (2016.01.16. 02:26) 01. Miért pont Tengizbe?
  • Alfi: Biztos sokan használnak iGO alapú térképet, találtam egy ilyet lehet hogy van akit érdekel: Kazakh... (2014.07.02. 10:55) 28. GPS koordináták
  • kipcsak2: @Batka Norbert: Nem telefonszám kell. Engem szinte hetente hivnak oda, pedig nem hivtam fel senkit... (2014.04.09. 23:02) 32. TENGIZI KÉPEK
  • Alfi: Már nem gond, eljutottam arra a szintre hogy elgondolkodtam rajta hogy csinálok egy céget és segít... (2013.10.29. 07:03) 22. Melegrekord
  • Tibor Gulyás: Ha valaki tud nekem adni telefonszámot, hogy hol kell jelentkezni a Tengizi munkára, megköszönném !! (2013.06.30. 11:37) 29. TENGIZ mottója

Linkblog

18. IQ vadász

2007.07.07. 22:45 Alfi

Nem akarom sértegetni a Kazahokat, biztos van kivétel, de itt Tengizben nem a Kazah értelmiségi a jellemző. Sőt, még a diplomások közül is egy kettő nagyon satu.

Na most a szituáció a következő volt. Egyik embernek a telefonján be lett kapcsolva a roaming a Kazah kártyára ami miatt nem tudott rajta internetezni laptoppal. Vagy internet vagy roaming, de a kettő együtt sehogy nem ment! :)

Lényeg, hogy kérdeztük a helyi okosokat és a boltot ahol a kártya lett véve, hogy hogyan lehet kikapcsolni a roamingot, még az ügyfélszolgálatot is felhivtuk, de ott sem tudtak segiteni!!! Na egyik nap sétálunk és megláttam egy Kazah ismerőst (magasabb beosztású emberke) akitől megkérdeztük, hogy nem e tudja véletlenül hogyan lehet kikapcsolni a roamingot miközben mutattuk neki a telefont. DEHOGYNEM TUDJA!!!!!.......és kikapcsolta a telefont !

Ezután nekem is kellett 1 perc, hogy felfogjam az eseményeket :))))))) Nem nézte ki belőlünk hogy ki tudunk kapcsolni egy telefont ketten!!! Egy picit elszomorodtam, aztán megpróbáltuk elmagyarázni neki mi is az a roaming!

Ez csak 1 eset a sok közül. Erre mondom én hogy "IQ vadász" :))))

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tengiz.blog.hu/api/trackback/id/tr99113745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skelly 2007.07.11. 00:24:15

Skob ezen ne lepődj meg hiszen te is benne voltál ebben a businesben elé sokáig itthon nálunk is van még ennél durvább is.
Pont tegnap mesélte (Bori) hogy hozzá bement a boltba egy öregesebb jogász és vett egy új telefont, mondták neki hogy 3*16-órán keresztül ki kell sütni az aksit (ezt az öreg szó szerint értette). Másnap visszajött hogy nem fér bele az aksi a telefonjába mert majdnem akkora az aksi mint maga a telefon mert négyszeresére dagadt.
Kénytelenek voltak garanciába kicserélni úgyhogy erről ennyit
Üdv brother

ida 2007.07.21. 12:19:45

egy ismerösöm,aki évekkel ezelött volt kinnt/kb.15 éve /s a fiait is ki küldte,mivel csak ott lehet pénzt keresni /jelszó alapján / sok hülyeséget mond a mai napig,s sajna a fiatalság még mindig az után megy,amit az "apám mond" vagy is meg próbálom.nem könnyü a kinntieknek,sem az itthon maradt családoknak sem.szomorú tapasztalatom hogy a mostani fiatal társaság azért megy ki mert az örege kinnt volt valamikor!!!!!!!!!!mint ahogy olvasom nem olyan rossz a helyzet,mint ahogy mondják/vagyis elrémisztik a kinnt dolgozni akaró fiatalokat /.a 80% kinnti dolgozónak a zöme szerintem azért megy ki mert itthon hallott róla/magyar/a nagy pénz reménye miatt.kinnt szembesül a való igazsággal amit szerintem le is irod Alfi.jó gondolat s csak igy tovább.
süti beállítások módosítása