HTML

Tengiz, avagy öntsünk tiszta vizet a pohárba!

Nagyon sok ellentmondás kering a neten Tengizzel kapcsolatban, és nem tudom mi az igazság odakint. Hát én most személyesen fogom tapasztalni és ha tudom akkor le is írom...

Friss topikok

  • kipcsak 015: Most, azaz tavaly nyáron voltam Atirauban, nem sok változott, de mégis minden. Majd mesélek és t... (2016.01.16. 02:26) 01. Miért pont Tengizbe?
  • Alfi: Biztos sokan használnak iGO alapú térképet, találtam egy ilyet lehet hogy van akit érdekel: Kazakh... (2014.07.02. 10:55) 28. GPS koordináták
  • kipcsak2: @Batka Norbert: Nem telefonszám kell. Engem szinte hetente hivnak oda, pedig nem hivtam fel senkit... (2014.04.09. 23:02) 32. TENGIZI KÉPEK
  • Alfi: Már nem gond, eljutottam arra a szintre hogy elgondolkodtam rajta hogy csinálok egy céget és segít... (2013.10.29. 07:03) 22. Melegrekord
  • Tibor Gulyás: Ha valaki tud nekem adni telefonszámot, hogy hol kell jelentkezni a Tengizi munkára, megköszönném !! (2013.06.30. 11:37) 29. TENGIZ mottója

Linkblog

05. Sportolás

2007.07.01. 11:54 Alfi

Sportolási lehetőség van, de az attól függ, ki hogy találja fel magát. A magyarok szoktak lábtengózni, vagy focizni, de van egy kis csarnok, amiben a helyiek szoktak focizni, és fel van szerelve kosárpalánk is, szóval akár lehet kosarazni is. Van itt olyan akinek van teniszütője, úgyhogy lehetne teniszezni is a csarnokban. Edzőteremről sajnos nem tudok, legalábbis a mi táborunkban úgytudom nincsen. A gyárban aki mászkálós melót kap az biztos hogy fogyni fog a km-ektől, séta közben főleg a zsír ég!! J

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tengiz.blog.hu/api/trackback/id/tr50109386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csülök 2007.08.29. 15:33:44

Szia!

Ha van a TCO táborba badge -d, használhatod az uszodát (szerintem tök jó) és a kondi termet is (bár ott nem jártam). A mi táborunkban lehet szaunázni (nem tudom üzemel-e, de annak idején én voltam párszor) tekézni, biliárdozni, ultizni ;o) ... és van konditerem is, de nem tudom most milyen állapotban van, biztos ráférne egy felújítás, de ezt gondolom a "lagerführer" is tudja. Én "rendzseresen" (hétfő-szerda-péntek) este 8-tól jártam focizni is a terembe. Több csapat is volt, általában HUN/KAZ vegyesen 4-4 fő. Labdát és pumpát vittünk magunkkal. Bár a terem állapota elég lehangoló és baleset veszélyes. (A műpadló felszakadozva, a lámpa takaró rácsok lógnak a plafonról.) Szóval, ha van rá igényed, akkor feltalálhatod magad. Bár néha meló után este már jobban esett egy vacsi és egy sör.

Legyetek rosszak!

Csülök

Atesz 2008.03.13. 18:48:03

Jó hir, hogy pár hónapja megnyitottuk a konditermet!!! A helyiség felújitva, egy rakás új gépet is vettünk, közösen szereltük össze. Népszerű. Hál istennek beindult némi önszervezés is, két hete kispályás teremfoci torna volt, sok csapat (magyar, kazakh, thai), dijakkal.
Jön a jóidő, remélem még több idő és lehetőség lesz sportra!

Sztivi 2008.03.15. 12:09:01

Hello ex-es aktiv Chemisek,

Par amcsi rajottt arra, hogy idealis terepek vannak a Kaszpi-tenger partkozeli reszein Kite-ozasra. Persze nem rajonni nehez, hanem kivitelezni ezt a sportot... Cucc beszerzese, kiszallitasa, ott a BIZTONSAGOS tarolasa, stb... Lattam annak idejen az amcsi lakotaborban is probalkoztak, gyakoroltak a Kite ernyovel.

Remelem meguszta mindenki egeszsegesen az idei telet!

Jo munkat es sok szerencset a kintlethez!

Sztivi

Atesz 2008.03.16. 18:45:32

Hi Sztivi! Csak nem fiatal simaarcú barátunk ajánlgatja itt nekünk az ernyőzést?? A safe jelző csupa nagybetűvel megmelengette a lelkem ám, nem hiába dolgoztunk annyit... :D:D

Sztivi 2008.03.16. 22:02:35

Pipe,

Safety és ladies first! :DDDD

Alfi barátunk jegyezte meg egy antwerpeni ebéd kellős közepén, hogy önálló életre kelt a Tengíz-blogja. No, gondoltam akkor én is tiszteletemet teszem. Egyre több kazakh arcot látni egyébként a Benelux államokban is. Mikor köszönt be a kazakh Újév?

Atesz 2008.03.17. 18:23:22

naurizunk lassan eljő, beközönt az új esztendő :D már nem kell sokat várni, 22-én. Megyünk is jurtázni a Tisióhoz! Nocsak, Alfi is arra vetődött? Hiába, nem hagyja el a régi jól bevált főnökét... :D ... arra leszek kiváncsi mikor kezd el valaki licitálni a blog jogaira... :D:D csók a család!
süti beállítások módosítása