HTML

Tengiz, avagy öntsünk tiszta vizet a pohárba!

Nagyon sok ellentmondás kering a neten Tengizzel kapcsolatban, és nem tudom mi az igazság odakint. Hát én most személyesen fogom tapasztalni és ha tudom akkor le is írom...

Friss topikok

  • kipcsak 015: Most, azaz tavaly nyáron voltam Atirauban, nem sok változott, de mégis minden. Majd mesélek és t... (2016.01.16. 02:26) 01. Miért pont Tengizbe?
  • Alfi: Biztos sokan használnak iGO alapú térképet, találtam egy ilyet lehet hogy van akit érdekel: Kazakh... (2014.07.02. 10:55) 28. GPS koordináták
  • kipcsak2: @Batka Norbert: Nem telefonszám kell. Engem szinte hetente hivnak oda, pedig nem hivtam fel senkit... (2014.04.09. 23:02) 32. TENGIZI KÉPEK
  • Alfi: Már nem gond, eljutottam arra a szintre hogy elgondolkodtam rajta hogy csinálok egy céget és segít... (2013.10.29. 07:03) 22. Melegrekord
  • Tibor Gulyás: Ha valaki tud nekem adni telefonszámot, hogy hol kell jelentkezni a Tengizi munkára, megköszönném !! (2013.06.30. 11:37) 29. TENGIZ mottója

Linkblog

06. Az első pár nap

2007.07.01. 12:12 Alfi

 

Kb 24 órás utazás után, szinte alvás nélkül (kivétel, aki tudott aludni a buszon) kaptunk biztonsági oktatást, aminek az volt a hatása, hogy délutánra az előadás közben mellettem ülő idősebb úriember hangos horkolásba kezdett!!! Pici röhögés, de az oktatónk már megszokta ezt, mert nem mi voltunk az első csapat akik „így” tanultak. Erről a Relaxa Villám Angol jut eszembe, ami szintén arra épít hogy alvás közben tanul az ember :--))))))

De amikor vége lett végre kialudhattuk magunkat, és következett a második nap ami ugyanaz volt mint az első nap csak részletesen. Ez is teljes mértékben a biztonsági előírásokról, a felszerelésről, a vészhelyzetről, és a szabályok betartásáról szólt. Szerintem ezt minden gyárban kötelező (lenne) leadni. Harmadik napon, elvittek minket fényképezkedni a belépő miatt és a raktárba ahol mindenki megkapta a munkásöltözékét. Munkásruha, acélbetétes bakancs (2 méter magasból 50kg ráeshet az elejére), fejvédő sisak, 2 féle szemüveg az egyik világos sima átlátszó, a másik sötét (mi pont a legdizájnosabbat kaptuk), és a MiniScape. A MiniScape-et arra fejlesztették ki hogy gázömlés esetén erős gázkoncentrátumban is elég időt biztosítson arra hogy biztonságos helyre mennyünk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tengiz.blog.hu/api/trackback/id/tr91109396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása