HTML

Tengiz, avagy öntsünk tiszta vizet a pohárba!

Nagyon sok ellentmondás kering a neten Tengizzel kapcsolatban, és nem tudom mi az igazság odakint. Hát én most személyesen fogom tapasztalni és ha tudom akkor le is írom...

Friss topikok

  • kipcsak 015: Most, azaz tavaly nyáron voltam Atirauban, nem sok változott, de mégis minden. Majd mesélek és t... (2016.01.16. 02:26) 01. Miért pont Tengizbe?
  • Alfi: Biztos sokan használnak iGO alapú térképet, találtam egy ilyet lehet hogy van akit érdekel: Kazakh... (2014.07.02. 10:55) 28. GPS koordináták
  • kipcsak2: @Batka Norbert: Nem telefonszám kell. Engem szinte hetente hivnak oda, pedig nem hivtam fel senkit... (2014.04.09. 23:02) 32. TENGIZI KÉPEK
  • Alfi: Már nem gond, eljutottam arra a szintre hogy elgondolkodtam rajta hogy csinálok egy céget és segít... (2013.10.29. 07:03) 22. Melegrekord
  • Tibor Gulyás: Ha valaki tud nekem adni telefonszámot, hogy hol kell jelentkezni a Tengizi munkára, megköszönném !! (2013.06.30. 11:37) 29. TENGIZ mottója

Linkblog

30. Végszó

2008.04.06. 22:17 Alfi

Nos... eltűntem, de nem Tengizben. :)

Mégsem mentem vissza, úgyhogy több bejegyzés már nem fog születni általam. Ahogy apám mondaná "a BLOG már önálló életre kelt". Meglepett hogy ennyire nincs semmi TENGIZ-ről a neten és az egyik neves kereső, a GOOGLE elsőnek dobja ki a keresőben a blogomat. (TENGIZ szóra keresve)

Mostantól már csak figyelem a bejegyzéseket, akik kint vannak azoknak sok sikert és jó munkát!

Üdv mindenkinek!

Alfréd

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tengiz.blog.hu/api/trackback/id/tr16414334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Steckler Péter 2008.04.08. 03:16:06

Sziasztok!
Nem tudom, hogy ki van most kitn, de kellene nekem pár friss infó Kazahsztánról. Asztrahány felől mennék kocsival. Jelenleg felújították az utat Ganjuskino felé? Mennyi kötelező fépkocsi biztosítás Kazahsztánra?
Az oblaszton belül még sok a GAJ és a DPS?
köszönöm előre is a segíségeteket.

Atesz 2008.04.19. 21:28:10

Alfi!
Asszem meg kell köszönnünk ezt a blogot, sztem nagy ötlet volt, még az iwiw-es tengizi csoport sem ilyen aktiv. Bár nem húztál le itt éveket, de azért sikerült valami maradandót alkotni. Sok sikert a jövőben!
Ami engem illet 1 évre jöttem ki anno, nos ez se most volt. Viszont megszületett az elhatározás, rövidesen visszatérek a családhoz. Mindenkinek akit érint: nem kell félni Tengiztől, csak be kell tartani az irott és iratlan szabályokat.
Aki most fog bele annak sok sikert, és ha bármiben segithetek szóljatok bátran.
Ami tuti, maradandó élményeket szereztem, és sikerült elkerülnöm a tengiz függőséget (legalábbis remélem!).
Ave Maria!

Atesz 2008.04.19. 21:31:10

Steckler Péternek,
asszem tudok segiteni, bár én kocsival még nem jöttem, de tudom kit kell keresni. Ide nem irom ki a cimét, de ha megadod a Tiédet összehozlak vele, vagy ide irom az infót. Nézz be hét elején.

Alfi 2008.04.20. 01:47:31

Nem gondoltam hogy ennyire beindul a blog, de nagyon örülök neki!

Azon töröm a fejem a fényképeket hova tegyem fel amik publikusak.
Már van 1-2 ötletem, így a blog megmutathatja Tengiz igazi valóját a 21. században képekben is...
1,5 GB fényképből azt hiszem tudnék pár jellemző képet kiválasztani. ;)

Atesz 2008.04.20. 18:56:36

Alfi,

kép tár helyre pl. Ha kép, akkor széfti, более тем 5 GB! :) Szólj ha kell, segitek összeszedni.

LeBro · http://www.jahumedia.hu 2008.04.22. 18:46:42

Tings-ben a héten elindult a wifi internet szolgáltatás!

Botond 2008.04.29. 12:38:04

Alfi,

Szólj, ha kiraktad a képeket, sokan megnéznénk.
Ne felejtsd el, mostanra már legalább 30 ezer magyar ember fordult meg Tengizben, kíváncsiak vagyunk, na és az se lenne rossz, ha mi is feltölthetnénk, lehetőleg ugyanoda, mert sokunknak vannak tengizi fényképei.
Egyébként az iwiw-en már van a tengizieknek csoportjuk.
Apropó, Tengiznek miért nincs saját weblapja?

ET 2008.05.25. 02:49:33

Azt hiszem én vissza nézek vagy három hétre mert sok minden nem stimmel a számítógépes rendszerrel:)
(remélem ez még nem függöség)

lebro · http://www.jahumedia.hu 2008.05.26. 16:01:05

minket is visszarántottak szabiról, 2 hét után vissza turistával egy hónapra, aztán megint haza vízumért.Remélem a wifi rendszer rendben lesz :)

Robird · http://www.austrianairlines.com 2008.06.03. 00:02:15

ET vazze de függőség :-) Ahelyett hogy itthon növelnéd a profitot kimész aldehides levegőt szívni??

Atesz 2008.06.13. 00:10:57

Vazze Öcsém, ez bezony függőség, akárhogy szépíted! :D Csak 1-et tudok érteni Robee-well, de azért jó utat Tesó!
Csapj szét köztük ám!

Alfi 2009.03.15. 22:40:13

Atesz: képzeld már mit találtam :D
Amikor az esküvőn voltunk Kulszariban és katyusát táncoltál...hát az nekem itt van a régi telefonomon! :)))
Amúgy ha az az 5 GB áll és meg tudjátok csinálni hogy más is feltölthesse a képeit azt megköszönném.

Széfiti 2009.04.07. 11:53:37

Alfi, ne idegelj! 1részt örvendek, azért az a film nagy érték már most is, hát még néhány év múlva! :D ki ne merd adni!!! csak jogdíj share-el! :D
a képek megvannak, idő kevesebb (netem is slow, de dolgozunk a sávszélesség növelésén) ezzel együtt step by step felküldöm őket


Az Atesz név foglalt volt, a jövőben imígyen jelenek meg...

süti beállítások módosítása