HTML

Tengiz, avagy öntsünk tiszta vizet a pohárba!

Nagyon sok ellentmondás kering a neten Tengizzel kapcsolatban, és nem tudom mi az igazság odakint. Hát én most személyesen fogom tapasztalni és ha tudom akkor le is írom...

Friss topikok

  • kipcsak 015: Most, azaz tavaly nyáron voltam Atirauban, nem sok változott, de mégis minden. Majd mesélek és t... (2016.01.16. 02:26) 01. Miért pont Tengizbe?
  • Alfi: Biztos sokan használnak iGO alapú térképet, találtam egy ilyet lehet hogy van akit érdekel: Kazakh... (2014.07.02. 10:55) 28. GPS koordináták
  • kipcsak2: @Batka Norbert: Nem telefonszám kell. Engem szinte hetente hivnak oda, pedig nem hivtam fel senkit... (2014.04.09. 23:02) 32. TENGIZI KÉPEK
  • Alfi: Már nem gond, eljutottam arra a szintre hogy elgondolkodtam rajta hogy csinálok egy céget és segít... (2013.10.29. 07:03) 22. Melegrekord
  • Tibor Gulyás: Ha valaki tud nekem adni telefonszámot, hogy hol kell jelentkezni a Tengizi munkára, megköszönném !! (2013.06.30. 11:37) 29. TENGIZ mottója

Linkblog

16. Kul'sary "a piac" + extra

2007.07.07. 22:38 Alfi

Kul'saryba azért járnak az emberek, mert mindent meg lehet kapni „egy helyen”. Szerintem mindenki látott már piacot, ahol kipakolnak az emberek minden kacatot, tisztálkodási szereket, ételt-italt, csokit-cukrot, tevehúst, ja ilyet még biztos nem látott mindenki J Szóval elvileg fel kell iratkozni előtte pár nappal hogy ki akar menni a férőhelyek miatt. Na most én nem iratkoztam fel, mert úgy hallottam, hogy érkezési sorrendben ahogy elfoglalják a helyeket az emberek és megtelik a busz úgy el is indul. Voltak ebből problémák, hogy hamarabb indult el a busz, mint 8:30 úgyhogy most már pontosan indul. 8-ig van reggeli, úgyhogy 7:55-kor megreggeliztem, hogy ne kelljen sokat várni. 8:15-körül szálltam fel a buszra de már alig maradt hely, szóval érdemes hamarabb menni. Állóhely nincsen, szóval amíg valaki áll a buszon addig biztos hogy nem indul el. 2 busz szokott menni amúgy, az egyikkel a Kazahok mennek, a másik meg nekünk van fenntartva, ugyanis a Kazahoknak fizetni kell, nekünk meg a cég intézi a buszt. Ebből is volt már probléma hogy a Kazahok a mi buszunkra ülnek fel és nekünk meg nincs hely. Na ilyenkor a sofőr leküldi őket hogy nekünk legyen hely. Az út odafelé 1 óra 22 perc volt vissza 1 óra 30 perc. 10 óra körül értünk oda aztán a sofőr mondta, hogy 11:30-kor van vissza indulás. Elindultunk a piac sűrűjébe és nézelődtünk hogy mit lehet venni. Na most a hab a tortán ugye amikor a katona fegyver nélkül megy háborúba én ugyanígy jártam. Pénz nélkül a piacra… J Még szerencse, hogy tudtam pénzt kérni, és így én is tudtam vásárolni. Mivel dollárt tudtam kölcsönkérni ezért előbb váltanom kellett. A váltó embert azonnal ki lehet szúrni mert tele van a keze tengével. Nekem 120-ba váltottak, ami jónak számít. Azt azért tudni illik, hogy a piacon a Kínai cucc a menő és a Kazah a gagyi! Ezen azt értem, hogy a helyi cuccok még a kínainál is gagyibbak! Lehet venni a piacon ruhaneműt mindenfélét, zoknit, gatyát, nadrágot, pólót, inget, fejkendőt, élelmiszerből zöldségeket, gyümölcsöket, rágcsálnivalót, cukrot, nápolyit, innivalót alkoholosat, és menteset, szerszámokat, szöget, fogót, háztartási dolgokat, tisztálkodási szerekből sincs hiány, de nem minden van jobb áron mint a szállás körüli boltokban szóval figyelni kell az árakat. Van egy áruház a piac mellett, ott lehet kapni cipőt is, meg van komolyabb elektronikai bolt az áruház sarkában. Ott lehet kapni TV-t hifi-t, meg szerintem automata mosógép is van, de azt nem néztem meg. Mielőtt visszamentünk volna a buszhoz még vettünk egy majdnem 10 kg-os dinnyét. 50 tenge volt kilója. Az alma kilója 350 tenge volt amúgy.

MINDENKI VIGYÁZZON AZ ÉRTÉKEIRE MERT AZ EGYIK MAGYARNAK ELLOPTÁK A TÁSKÁJÁBÓL A PÉNZTÁRCÁJÁT!!!

EXTRA

Mos hogy már többször is voltam, pár új tapasztalattal lettem gazdagabb, például hogy nem biztos hogy a piac területén kell bevásárolni, mert a piaccal szemben végig diszkontok vannak és szinte ugyanolyan áron lehet megvenni mindent polcról, klimatizált boltokban!!! A piacon jelenleg 122 Tengét adnak 1 dollárért. (2007.09.02.) A belvárosban, úgytudom az egyik NCC-es főnöknek van boltja, amiben szinte minden kapható. Olyan ez mint egy ABC.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tengiz.blog.hu/api/trackback/id/tr59113739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása