HTML

Tengiz, avagy öntsünk tiszta vizet a pohárba!

Nagyon sok ellentmondás kering a neten Tengizzel kapcsolatban, és nem tudom mi az igazság odakint. Hát én most személyesen fogom tapasztalni és ha tudom akkor le is írom...

Friss topikok

  • kipcsak 015: Most, azaz tavaly nyáron voltam Atirauban, nem sok változott, de mégis minden. Majd mesélek és t... (2016.01.16. 02:26) 01. Miért pont Tengizbe?
  • Alfi: Biztos sokan használnak iGO alapú térképet, találtam egy ilyet lehet hogy van akit érdekel: Kazakh... (2014.07.02. 10:55) 28. GPS koordináták
  • kipcsak2: @Batka Norbert: Nem telefonszám kell. Engem szinte hetente hivnak oda, pedig nem hivtam fel senkit... (2014.04.09. 23:02) 32. TENGIZI KÉPEK
  • Alfi: Már nem gond, eljutottam arra a szintre hogy elgondolkodtam rajta hogy csinálok egy céget és segít... (2013.10.29. 07:03) 22. Melegrekord
  • Tibor Gulyás: Ha valaki tud nekem adni telefonszámot, hogy hol kell jelentkezni a Tengizi munkára, megköszönném !! (2013.06.30. 11:37) 29. TENGIZ mottója

Linkblog

24. Esküvő

2007.09.01. 22:23 Alfi

Nos, számomra ez egy igen kellemes meglepetés volt, összességében szerintem nemvolt "gyengébb" mint egy otthoni esküvő.

Szombaton 18:30-kor kiléptünk a gyárból, 19:10-re beértünk a szállásra, és 20:00-kor volt találkozó a busznál, hogy oda is érjünk az amúgy már javában tartó lakodalomra. Itt el kell, hogy mondjam, hogy én nem szeretek éhesen buliba menni, úgyhogy beiktattam egy vacsorázást is, és 20:00 előtt 5 perccel a szépen vasalt Kulsary piacon vett kék ingemben odaértem a buszhoz. Na most itt jött a szokásos meglepetés hogy a buszsofőr sehol... kb 15 perc késéssel megjelent majd mivel oly" nagyon ráértek még meg is tankoltak. 20:35-kor el is indultunk, és a 88 km-es utat 1óra 10 perc alatt lezavarta. Este 10 előtt értünk oda nem sokkal a fő út melletti Étterem és panzió parkolójába. Legalább 15 autó állt a parkolóban, + megjöttünk mi a busszal ha jól tudom kb 25-30 ember. Mikor felsétáltunk az emeletre, merthogy ott tartották az egészet, nagy muzsika közepette a szószónok felkonferált minket hogy épp most érkeztünk és köszöntött mindenkit. Eközben én észrevettem hogy épp két népitáncos hölgy műsora volt folyamatban akik egyszerre táncoltak, forogtak körbe körbe ugrándozva, rózsaszin fátyolszerű ruhában ami amúgy nagyon impozáns volt. A kameraman  meg vett minket is meg őket is, hogy megörökitsen minden pillanatot. Na ezután leültünk, mert hely az még volt mindenkinek. Az asztalok már tele voltak mindenféle kajával, helyi specialitással. Volt töltött káposzta, krumpli, chips, mindenféle gyümölcs, és rengeteg pia. Én egy tolmáccsal foglaltam helyet, és hogy ne legyünk józanok el is kezdtük a szombat estét egy jófajta konyakkal. Kifejezetten finom volt, úgyhogy egész este ezt ittam... A műsorok mentek sorba, volt feltöltőkártyáért táncverseny, ajándékért kellett táncolni, volt dombrát pengető zenész (a dombra egy balalajkához hasonló úgytudom 2 húros hangszer), Katyusa táncoló verseny, újra a népi táncosok csak már más szinű ruhában, tombola, és megannyi tánc és tánc. Éjfél előtt még voltak köszöntések, sokan elkérték a mikrofont és mindenféle jót kivántak az ifjú párnak. Egyik hölgy aki velünk jött meglepően tiszta hangon egy dalt énekelt a párnak, ami szerintem mindenkinek meglepetés volt. A tombolára kitérnék mert azon utólag jót röhögtünk. Kb a 4. vagy 5. konyak után lehetett a tombolasorsolás, mert addigra már nem találtuk a szelvényeket :))) Igy hát mikor kihúzták a szelvényét a mellettem ülő tolmácsnak lázas keresésbe kezdtünk, de nem találtuk. Ekkor újat húztak, és kisorsolták a hajszáritót amit a kollega nyert volna meg. Ekkor megemeltem a tányérom.....és nem alatta volt??? :)))) De ki rakta a tányérom alá az Ő tomboláját... na mindegy, nem vesztettünk sokat, sőt, szerintem magával a bulival inkább nyertünk. Mi magyarok, nem adtunk külön ajándékot egyenként, hanem közösen dobtunk össze egy bizonyos összeget, és gondolom az egyik vezetőnk adta át egy boritékban. Hajnalban már nem voltam képben mert fáradt is voltam meg a konyak is finom volt de az biztos hogy 2kor szálltunk buszra és.........5 kor ébredtem a parkoló buszban :))) Hozzáteszem nem egyedül, mások is ott ébredtek. Rajtam kivul még vagy 3-an.

Nekem tetszett az egész, jó volt a társaság, kb 60-80 ember lehetett, jó volt a zene és az itteni lehetőségekhez képest ez egy fergeteges bulinak számitott. Meg amúgy is, ki tudja mikor jutok el egy újabb Kazah lakodalomba! Ezt kár lett volna kihagyni.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tengiz.blog.hu/api/trackback/id/tr78155026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lebro 2007.09.06. 09:05:18

Ez engem különösen érdekel, mert 9 éves korom óta ( családi tradicióból kifolyólag) vôfélykedem/ ceremóniamesterkedem, valamint fotózok, és kíváncsi vagyok a kinti dolgokra :)
süti beállítások módosítása