HTML

Tengiz, avagy öntsünk tiszta vizet a pohárba!

Nagyon sok ellentmondás kering a neten Tengizzel kapcsolatban, és nem tudom mi az igazság odakint. Hát én most személyesen fogom tapasztalni és ha tudom akkor le is írom...

Friss topikok

  • kipcsak 015: Most, azaz tavaly nyáron voltam Atirauban, nem sok változott, de mégis minden. Majd mesélek és t... (2016.01.16. 02:26) 01. Miért pont Tengizbe?
  • Alfi: Biztos sokan használnak iGO alapú térképet, találtam egy ilyet lehet hogy van akit érdekel: Kazakh... (2014.07.02. 10:55) 28. GPS koordináták
  • kipcsak2: @Batka Norbert: Nem telefonszám kell. Engem szinte hetente hivnak oda, pedig nem hivtam fel senkit... (2014.04.09. 23:02) 32. TENGIZI KÉPEK
  • Alfi: Már nem gond, eljutottam arra a szintre hogy elgondolkodtam rajta hogy csinálok egy céget és segít... (2013.10.29. 07:03) 22. Melegrekord
  • Tibor Gulyás: Ha valaki tud nekem adni telefonszámot, hogy hol kell jelentkezni a Tengizi munkára, megköszönném !! (2013.06.30. 11:37) 29. TENGIZ mottója

Linkblog

19. Mit érdemes hozni és mit nem

2007.07.10. 20:50 Alfi

Hogy kinek mi fontos azt döntse el mindenki maga. Személy szerint legközelebb ha visszajövök biztos hogy nem fogok 2 heti ruhát hozni mert 1 heti adag is bőven elég. Bármelyik nap lehet mosni ruhát, automata géppel, szóval ruhából elég 1 heti adag. Érdemes hozni sportcipőt is, aki nem hozzott az vett például PUMA utánzat cipőt 1500 tengéért, jól is néz ki és kb 2300 Ft :) Ha nem akarunk sokmindent cipelni otthonról akkor inkább úgy kell pénzt hozni, hogy itt tényleg mindent meg lehet venni ami az ittléthez kell. Inkább vásároljunk itt, mint otthon de tényleg!!! Sampon, szappan, fogkrém, ezeket biztos hogy nem fogom legközelebb cipelni. Tusfürdőt viszont én nem nagyon láttam nagy választékban, úgyhogy azt otthonról hozok majd.  Ja a dohányosoknak üzenem hogy 1 doboz cigi 50 tenge körül van szóval 75 Ft, a márkásabbak drágábbak egyértelműen. Ami fontos, DELIKÁT vagy valamilyen ételizesitő az nagyon jól jöhet mert nem mindig fűszerezik meg kellően az ételeket. Nagyon jó volt hogy hoztam WAPE konnektoros szúnyogriasztót a szobába, csak kár hogy gyorsan fogy, úgyhogy utántöltőből kellett volna több. 1 utántöltő a 90 nap helyett éjjel nappal bedugva ment 1 hónapot. Itt muszály éjjel nappalra bedugni hogy tutira ne legyen 1 db szúnyog se a hálóban alváskor. Én több szúnyogra számitottam, az utcára nem is használok szúnyogriasztót, úgyhogy amit vettem mind a 3-at bontatlanul hazaviszem valószinüleg. Naptejet is hoztam teljesen feleslegesen, az is megy haza bontatlanul. Mint már irtam lakatot érdemes hozni otthonit (pl Elzett), kb 30 centis lánccal hogy zárni tudjuk a szekrényünket.

Hogy tudjunk beszélni az otthoniakkal ingyen, érdemes hozni mikrofonos fülhallgatót, hogy lehessen SKYPE-olni. Itt 4000 tengéért, kb 6000 Ft-ért adják a mikrofonos fejhallgatót ami otthon 590 Ft... A mi táborunkban van internethozzáférés, nem tudom hogy a többiben milyen lehetőségek vannak.

Szemüvegeseknek, és kontaktlencséseknek ajánlom hogy hozzanak elegendő tárolófolyadékot, vagy tartalék szemüveget. Egy nagyobb kontaktlencse-tárolófolyadék kb 2 hónapra elég!

Mivel más a kúltúra, igy zsebkendőt itt ne keressetek, maximum szalvétát. Ezért érdemes legalább egy vagy 2db 100-as csomagot hozni.

A repülőúton idefelé legyen nálunk toll, mert a Tu-134-esen kellett kitölteni papirokat.

Ha még eszembe jut valami azt ide fogom irni.

 

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tengiz.blog.hu/api/trackback/id/tr91115594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sob 2007.09.02. 21:19:46

A váltószálláson a tűzoltó laktanyával szemben van egy HILTI bolt - közvetlen mellette (balra) találsz egy írószer/számítástechnikai üzletet.
Mikrofonos fülhallgató 900 KZT.
Sob

Alfi 2007.09.05. 19:33:08

Ez mind szép és jó... és mikor megyek oda venni?
Csak mert vasárnap zárva, napközben meg dolgozok!!!
Éjszakások esetleg meg tudják venni, ok.
Mindegy már hoztak ki nekem, megoldottam.

Lebro 2007.09.05. 20:49:47

Én is most készülök ki, Atyrau megyébe. Talán jövő héten megtudom mikorra számíthatok a kiutazásra.

Jonás krisztián 2007.09.14. 10:41:40

szeva nevem látod én kaszpiban lakom te nem tudom hol laksz azt tudom hogy csak a helyieknek adnak iternetet nem tudom hogy nekunk miért nem okt 8 megyek vissza majd ha jossz vissza diskurállunk na hali meg azt mondom hogy azért ird le a rosszat is

lebro 2007.09.14. 15:23:29

Ádók Jánost ismeri vki?
süti beállítások módosítása