HTML

Tengiz, avagy öntsünk tiszta vizet a pohárba!

Nagyon sok ellentmondás kering a neten Tengizzel kapcsolatban, és nem tudom mi az igazság odakint. Hát én most személyesen fogom tapasztalni és ha tudom akkor le is írom...

Friss topikok

  • kipcsak 015: Most, azaz tavaly nyáron voltam Atirauban, nem sok változott, de mégis minden. Majd mesélek és t... (2016.01.16. 02:26) 01. Miért pont Tengizbe?
  • Alfi: Biztos sokan használnak iGO alapú térképet, találtam egy ilyet lehet hogy van akit érdekel: Kazakh... (2014.07.02. 10:55) 28. GPS koordináták
  • kipcsak2: @Batka Norbert: Nem telefonszám kell. Engem szinte hetente hivnak oda, pedig nem hivtam fel senkit... (2014.04.09. 23:02) 32. TENGIZI KÉPEK
  • Alfi: Már nem gond, eljutottam arra a szintre hogy elgondolkodtam rajta hogy csinálok egy céget és segít... (2013.10.29. 07:03) 22. Melegrekord
  • Tibor Gulyás: Ha valaki tud nekem adni telefonszámot, hogy hol kell jelentkezni a Tengizi munkára, megköszönném !! (2013.06.30. 11:37) 29. TENGIZ mottója

Linkblog

15. Telefon javitás

2007.07.07. 21:32 Alfi

/A BLOG AZ OLDAL ALJÁRÓL KEZDŐDIK/

Én valahogy éreztem, hogy nem úszom meg ezt, úgyhogy kapásból 3 telefont hoztam ki. Nem röhögni, nem vagyok olyan, hogy 2 napra 6 bőrönddel megyek, de szeretek biztosra menni. 1 telefon a helyi kártyának, 1 telefon az otthoninak és 1 tartalék. Szóval a második héten megadta magát az a telefonom amelyikkel netezni tudtam volna Laptopon keresztül. Mit lehet hát tenni, be kellett menni "a török"-höz és megkérdezni mit tud vele kezdeni. Mivel sok évet telefonoztam tudtam hogy mi a baja, csak itt nem volt hozzá cuccom amivel megcsináljam. Igy hát elmondtam neki mi a baj, Ő meg elküldte a telefonomat javitásra 320km-re Atyrauba !!!!!!!!! :))))))) (szomszád nagyváros)

Nem kis izgalommal töltött el ,hogy mi lesz a telefonnal, nem is azon izgultam, hogy megcsinálják e hanem hogy nem húznak e be. És láss csodát, 6 nappal később megérkezett a telefonom, amire csak egy szoftverfrissités kellett 3500 tengéért ami valljuk be nem olcsó de ,hogy a környéken senki más nem tudta volna elintézni ezt abban szinte biztos vagyok. Magyar nyelvet nem kaptam bele, de úgyis angolt akartam tanulni. :)))

Az itteni telefonok amúgy mind függetlenek, már igy árulja őket a szolgáltató. Itt ahogy hallottam kb 2 éve jött be a mobiltelefon-mánia. Nem ritka hogy az uccán kihangositva hallgatják a zenét a telefonon. Szóval technika van, csak még fel kéne fejlődni hozzá :)))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tengiz.blog.hu/api/trackback/id/tr3113694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása