HTML

Tengiz, avagy öntsünk tiszta vizet a pohárba!

Nagyon sok ellentmondás kering a neten Tengizzel kapcsolatban, és nem tudom mi az igazság odakint. Hát én most személyesen fogom tapasztalni és ha tudom akkor le is írom...

Friss topikok

  • kipcsak 015: Most, azaz tavaly nyáron voltam Atirauban, nem sok változott, de mégis minden. Majd mesélek és t... (2016.01.16. 02:26) 01. Miért pont Tengizbe?
  • Alfi: Biztos sokan használnak iGO alapú térképet, találtam egy ilyet lehet hogy van akit érdekel: Kazakh... (2014.07.02. 10:55) 28. GPS koordináták
  • kipcsak2: @Batka Norbert: Nem telefonszám kell. Engem szinte hetente hivnak oda, pedig nem hivtam fel senkit... (2014.04.09. 23:02) 32. TENGIZI KÉPEK
  • Alfi: Már nem gond, eljutottam arra a szintre hogy elgondolkodtam rajta hogy csinálok egy céget és segít... (2013.10.29. 07:03) 22. Melegrekord
  • Tibor Gulyás: Ha valaki tud nekem adni telefonszámot, hogy hol kell jelentkezni a Tengizi munkára, megköszönném !! (2013.06.30. 11:37) 29. TENGIZ mottója

Linkblog

13. Gyógyszertár

2007.07.07. 19:58 Alfi

A tábortól nem messze, vagy 250 méterre van egy gyógyszertár. Bementem, és eléggé meglepődtem, mert ilyen helyeken gyakran hiány szokott lenni gyógyszerekből itt meg szinte mindent lehetett kapni. Haveromnak túl sok volt a gyomorsava, és kérdeztük a már tapasztaltabbakat, hogy mit ajánlanak. Mondtak is egy gyógyszert, amit ugyan épp nem lehetett kapni, de helyette mindenfélét ajánlott az eladó telefonálás közben :)) Kellemes meglepetés volt, hogy volt RENI csak hát ciril betűkkel volt ráirva. :) Amúgy lehet kapni, szerintem minden gyógyszert, gyógyteát, szappant, és ami belefér a gyógyszertár kategóriába.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tengiz.blog.hu/api/trackback/id/tr28113653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása